Hrvatsko planinarsko društvo Ante Bedalov

English

Čvrsnica - Veliki Vilinac

23. 02. 14. Fali nam sniga ove godine pa razmatramo solucije. Plan je ići na Velebit - Sv. Brdo. Sniga jako malo, a prema prognozama bit će i bure pa odustajemo. Druga solucija je Čvrsnica – vrh Veliki Vilinac. Pokret u nedjeljno rano jutro, nalazimo se sa prijateljima iz Makarske u Posušju. Kratak odmor, topli kiflić u pekari i pravac u Park prirode Blidinje. Malo druskanja po makadamu i eto nas u Hajdučkim vrletima. Zadnji dogovori uz jutarnju kavicu pa pokret na Čvrsnicu. Hladno je, snig...... više

Dinara, vrh Sinjal (1831m)

15. 02. 14. Jedna ekipa HPD-a „Ante Bedalov“ u subotu 15. veljače 2014. krenula je na uspon na najviši vrh Hrvatske. Odabrali smo smjer iz Glavaša. U normalnim uvjetima za ovaj uspon potrebno je 4 sata. Krenuli smo rano iz Kambelovca preko Sinja, Vrlike, Kijeva i eto nas oko 8 ujutro na polaznu točku Glavaš.Vrime super u podnožju planine. Tišina, bez vitra i hladnoće. Lagano ali sigurno se penjemo, malo se stane, proćakula i eto nas do Martinove košare...... više

Velebit - Paklenica

29. 10. 13. Prošli smo Malu Paklenicu taj predivni kutak prirode. Tribala nam je netakutna priroda, triba nam je Velebit. Ovaj izlet bija nam je ka terapija nakon gubitka našeg dragog prijatelja.Ovo je bija prvi izlet nakon njegovog odlaska. Toliko smo pričali o njemu, ni naših 8 sati laganog hoda nije bilo dovoljno za reći sve. Zato ćeš prijatelju biti s nama u našim mislima, u našim srcima di god išli, di god se našli. Bit ćemo još puno...... više

Velebit – Sv. Brdo (1757m)

14. 09. 13. Rano subotnje jutro. Krećemo prema Velebitu. Uvik je prisutan jedan poseban adrenalin kad se kreće prema našoj najlipšoj planini koja je toliko duga, a sami neznamo koji predio izdvojit kao najbolji. Ipak kad idemo na južni Velebit, a krajni cilj je vrh Sveto Brdo, to je nešto posebno. Sveto Brdo je bilo i ostalo jedan od najvećih izazova na Velebitu. Vožnja je prošla ugodno, pogotovo je intersanta vožnja starom austrijskom cestom (Majstorska Cesta) preko Malog...... više

Larchenturm & Koschutnikturm at Austria

09. 08. 13. Uputili smo se i Kambelovca prema Austrijskom mistu Zell-Pfarre odakle smo se malo makadamom drmuckali do Koschutahaus. Duga vožnja prošla je ugoodno naravno uz zezanciju. Dobra večera, spremanje stvari za sutrašnju 'super-feratu' pa onda odmor. Rano ujutro ustajanje i pokret. Kud-kako slike će vam sve reći. Zaključak, prava ferata, adrenalinska, sajle debele i labave, most 'uzdaha' na kraju. Za ovu feratu mora bit suvo vrime, po mokrom vrimenu je opasna. Fala Bogu svi...... više

Triglav

31. 07. 13. Nakon Austrijskog Larchenturm-a & Koschutnikturm-a eto nas opet u susjednu Sloveniju. A šta reć "lepota gora to je Slovenija". Stižemo na Aljažev Dom, prijateljica Marija nam osigurava sobe. Uzimamo dan odmora prije uspona na Triglav po 'bambergu'. Posjećujemo Mojstranu, pa na Bled i nazad na lipu večericu na Aljažev dom. Super pogled i osjećaj u dolini vrata. Rano ujutro dizanje, pokret prema Triglavu. Sa odmorima tribalo nam je oko 6,5 sati i eto nas na 'Aljažev...... više