Hrvatsko planinarsko društvo Ante Bedalov

English

Zimski uspon na Risnjak

26. 01. 13. Planiramo vikend provest u Gorskom Kotaru, pa kako bi što bolje iskoristili vrime, krećemo već u petak popodne. Dolazimo kod naših prijatelja, Borisa i Branke Vladislavić, u Crni Lug kasno popodne. Snig još pada. Ima ga oko 80 cm na ravno, divota! Lopate u ruke, čistimo snig za parking. Uz dobru domaću spizu pada zezancija i priprema za sutrašnji uspon na Risnjak. Upadamo u udobne posteje, divota je spavat u toplini. Ujutro kafica, lagano rastizanje, domaća...... više

Maglić i NP Sutjeska

07. 07. 12. Prošli weekend odlučili smo se popeti na najviši vrh Bosne i Hercegovine (Maglić 2386m). Još u petak u popodnevnim satima upućujemo se prema Tjentištu. Vožnja ide iz Kambelovca preko Vrgorca, Mostara, Nevesinja, Gackog, Tjentišta. U Tjentištu nas dočekuje kiša, kompletno druga klima (krenili sa +35 C, a došli na 18 C). Šta nas ne veseli je kiša koja pada usprkos prognozi koja je davala suho vrime. Dolazimo na recepciju hotela...... više

Biokovo, Milići - Sv. Jure (1762 m) - Milići

27. 05. 12. Još jedna ekipa HPD-a Ante Bedalov koja nije mogla zbog obveza na biokovski subotnji uspon uputila se iz Milića na najviši vrh Biokova – Sv. Juru. Dok se vozimo autoputem, gledamo prema Sv. Juri klimajući glavon jer stvarno izgleda impozantno, a kako i nebi kad je drugi po visini vrh u Hrvatskoj. Počinjemo, uspon je u početku blag, prolazi kroz makiju gdje se još naziru stare ograde. Tu i tamo po koja vrtača. Stižemo do šume, a time i do žeščeg uspona....... više

Biokovo - Veliki i Mali Šibenik - Lokve - Štropac

26. 05. 12. Ovu subotu imali smo želju odradit jaču turu pa se odlučujemo za Biokovo. Plan je Veliko Brdo – Veliki & Mali Šibenik – Lokve – Štropac – Veliko Brdo. Prognoza nije baš ohrabrujuća, ali idemo. Pokret iz Kambelovca u 06:00, vozimo se uz more našom magistralom, dosta zapinjemo zbog radovi i šleperi . Došlepali smo se nekako u Veliko Brdo (misto odma iznad Makarske) oko 07:30. Priprema, rastezanje, pogled na taj visoki zid...... više

Velebit - Konjevača i Veliki Sadikovac

21. 04. 12. Na poziv naših dragih prijatelja, HPD-a Željezničar iz Gospića, odlazimo u rano subotnje jutro prema Brušanima. Vremenska prognoza nije baš 'bajna', ali idemo (hrabre srića prati). Iako je rano, življe smo krenuli tako da stižemo u Gospić već oko 08:00. Pošto je sastanak u 09:00 u Brušanima, koristimo priliku za dodatnu kavicu. Vrime oblačno, ali kiša ne pada. Na dogovorenoj poziciji podno Takalica uz sami ulaz u Brušansku dolinu stižemo...... više

Delnice - ekipa HPD "Ante Bedalov" na klizanju

19. 02. 12. Nakon prekrasnog zimskog uspona na Bjelolasicu, u nedilju je planirano popeti se na Risnjak. Novi snježni izazov! Vrime nam nije bilo naklonjeno: oblaci jako nisko, jak vjetar i susnježica. Odustajemo od uspona na Risnjak, ali to je samo za sada. Vratiti ćemo se, to smo obećali. Upućujemo se u Delnice na novu avanturu - klizanje. Nemoguće je ispričati kako je sve prošlo, to je tribalo doživit. Ekipa je bila senzacija, to su bili pokreti, akrobacije koje ni Milka Babović ne bi...... više